I wish I was a punk rocker.

2007-10-15

"Saa far da, farvel!"

Hvis nogen skulle undre sig over, at jeg har været svært kontaktbar de seneste par dage, er der en god årsag dertil. Fredag d. 12. afgik nemlig min trofaste gamle computer ved døden. Efter mange års slid og slæb var det på det seneste begyndt at knibe med at følge med, og den havde det sidste halve års tid skrantet og givet ondt af sig i stadig stigende grad, indtil den altså takkede af her i fredags.

Som erstatning har jeg i dag bestilt en Vision Intel Game (Core2Quad Q6600 8MB 4x2,40GHz, 4 GB RAM, 500 GB HD) hos MM-Vision i Roskilde og venter nu på at få monsteret leveret. I mellemtiden må jeg beklage evt. forglemmelser og deslige, der hidrører fra, at jeg ikke p.t. kan tilgå mit kalenderprogram og dermed må forlade mig alene på hukommelsen med hensyn til indgåede aftaler m.m.

Ingen kommentarer: