I wish I was a punk rocker.

2007-02-26

Sleep ...

Så blev jeg færdig med bindingsvagter - hurra for det! Jeg holdt stand den ganske nat og før jeg forlod min post, spurgte sygeplejersken, om jeg ville have en særlig aftale med den pågældende afdeling, hvilket vist nok er en god ting. Det betyder, at jeg kan komme til at få en del flere vagter på en pæn, pædiatrisk afdeling på Rigshospitalet og færre vagter med demente gamle damer og bleskift på Glostrup og Herlev.

Nå, men efter at være færdig med min vagt ved syv-tiden, tog jeg over på Panum, hvor jeg kl. otte havde biokemi-timer. Sidenhen var der forelæsning om intercellulære signalmekanismer og derefter spisning med Morten og Lasse i kantinen. Så gik vi i bogladen og så på bøger og tog dernæst hjem og så et par afsnit House og snakkede og diverse. Long story short - klokken er nu 23, og det er over tredive timer siden, jeg har rigtig har sovet. Det vil jeg straks gøre noget ved, for om under ni timer står den på forelæsninger igen. Godnat!

1 kommentar:

Kevin sagde ...

Ah, det søde studenterliv!