I wish I was a punk rocker.

2007-02-25

Bloggerbloggerbloggerblogger II: BørreBlog!

Kevins blog er ikke den eneste, der fortjener omtale. Under min nylige blogsøvn så verden fremkomsten af BørreBlog - min gode ven og sambo Mortens blog om lægevidenskab, nørdica, smerte og katte. Der findes meget interessant at læse - særligt har jeg lyst til at fremhæve en kronik fra Politiken, som Morten har fundet: "Ligestilling i børnehaven?" - en biologs indspark i debatten om kønsforskellige og ligestilling. Den får varme anbefalinger herfra - både bloggen og kronik(k)en!

Af andet nyt kan nævnes, at det skrider kraftigt fremad med at afvikle mit stavnsbånd til FADL; jeg har nu taget 11 af de påkrævede 12 bindingsvagter (der skal tages inden på tirsdag d. 27.), og om to timers tid ager jeg afsted på den sidste, hvorefter jeg er en fri mand. De sidste to nætter har jeg haft hyggelige nattevagter på Riget, hvor der er rig mulighed for at få læst en masse, og den tilstundende nat byder på mere af det samme; de sidste par nætter har jeg overvejende tilbragt med at læse Denniston, Topping og Carets fine, fine kemibog "General, Organic and Biochemistry" - it reads like a charm, som man siger på engelsk - og i nat tager jeg hul på biokemien - nam!

Ingen kommentarer: