I wish I was a punk rocker.

2006-06-02

Eksamen, job und so weiter ...

Hermed anden blogindførsel i dette Herrens år 2006 ...

Efter en halvanden uges hektisk rapportskrivning og eksamenslæsning fik jeg tirsdag endelig taget den sidste eksamen i mit forsøg på at opgradere min sproglige studentereksamen til matematisk niveau. Det var en mundtlig eksamen i fysik B-niveau (det trukne emne var bølger og lysets bøjning, to be exact) og den gik over forventning, så dermed er alt lagt til rette, så jeg burde kunne optages på medicinstudiet på KU til september.

In other news har jeg fået nyt job, nemlig på Hotel Hebron i det centrale København, hvor jeg i weekenderne arbejder som natportier. Jeg startede dagen efter fysikeksaminen, d. 31. maj, og har p.t. kun været der to nætter, men det virker som alle tiders job. Jeg har altid godt kunnet lide nattens stilhed og der er ligesom noget særligt ved at spankulere rundt på hotellet og våge i natten, medens alle andre sover :)

Dertil håber jeg, at jeg kan komme på Roskilde i år. Det blev af forskellige årsager (bl.a. flytning) ikke til noget sidste år, hvilket ærgrede mig storligen, men i år skal det være. Der kommer både Kaizers og alting godt - det kan jeg ikke gå glip af.

1 kommentar:

Stine sagde ...

Og oven i købet vil jeg være der... så kan vi skåle i en ævlebævle sammen!