I wish I was a punk rocker.

2005-02-06

... og tiden går.

Jeg har ikke lige blogget i et par dage. Delvist har jeg haft lidt travlt med uni-start og med at arrangere Rom-tur - delvist har jeg simpelthen ikke haft noget at skrive om. Det har jeg sådan set heller ikke i dag, men jeg tænkte, at jeg lige ville lade vide, hvorfor jeg ikke har givet lyd fra mig.

Når det nu skal være, så vil jeg gerne nævne en interessant artikel, jeg faldt over i Politiken: Det viser sig, at man helt konkret kan måle, at folks stressniveau falder og at deres humør stiger, når de har lejlighed til at se på planter og grønt. I Sverige har man sågar en såkaldt "rehabiliteringsträdgårdar" - et behandlingscenter, hvor en stor del af behandlingen består i at gå rundt og arbejde i en frodig have. Og det virker ...

Det er sådan en opdagelse, der er til at blive helt glad af.

Noget andet, der er til at blive helt glad af, er at Minoritetspartiet den anden dag fik 0,6 procent i meningsmålingen, samt at hele 3,6 i en undersøgelse foretaget af Catinét erklærede, at de overvejede at stemme på liste M. Der er håb endnu :)

Sidst, men aldeles ikke mindst: I morgen skal jeg i biografen og gense La Mala Educación sammen med min gode veninde Stiðes. Det glæder jeg mig til. Hun er nemlig sej.

Godnat :)

Ingen kommentarer: